Sí. Podeu incorporar-vos com a entitat de ple dret si compliu tots els requisits. També podeu participar com a entitat observadora si encara no compliu tots els requisits però teniu vinculació amb la joventut. A més, poden existir entitats col·laboradores, que cooperen amb el CJG sense tindre necessàriament els mateixos drets de participació que una entitat membre.
Hi ha diferents tipus de membres, com entitats de ple dret, observadores o col·laboradores?
Escrit per
a
