Com a entitat membre, podeu participar en els espais de decisió i treball del CJG, presentar propostes, intervindre en activitats, accedir a documentació, utilitzar serveis, instal·lacions i materials quan corresponga, i formar part dels processos de debat i representació. Si sou entitat de ple dret, podeu tindre veu i vot; si sou observadora, podeu participar amb veu però sense vot.
Quins drets té una associació membre?
Escrit per
a
