Sí. Normalment t’has d’inscriure abans, perquè el CJG puga organitzar les tasques, horaris, grups, assegurança, formació i autoritzacions si cal. En convocatòries com el Voluntariat Ecològic, la inscripció s’ha fet a través del correu, telèfon, xarxes socials o presencialment.
Cal inscriure’s prèviament per fer voluntariat?
Escrit per
a
