Les convocatòries i la documentació s’han de comunicar amb antelació a les entitats que participen. Les actes també es redacten i s’aproven, però no queda plantejat com una publicació oberta automàtica per a qualsevol persona. Si necessites una convocatòria, un acord o una acta concreta, el millor és demanar-ho directament al CJG.
Es publiquen actes, acords o convocatòries de les assemblees?
Escrit per
a
