Les assemblees estan pensades sobretot per a les associacions membre i les persones que les representen. Ara bé, això no vol dir que una persona jove no puga acostar-se al CJG: pots participar per altres vies, fer arribar propostes i, en alguns casos, assistir com a persona convidada amb veu, encara que sense vot.
Les assemblees del CJG són obertes a qualsevol jove?
Escrit per
a
