Sí. Les associacions membre participen amb veu i vot en els òrgans que debaten i aproven les línies de treball, el programa i els pressupostos. També poden formular peticions, proposar assumptes per a l’ordre del dia i participar en comissions o grups de treball vinculats a activitats i prioritats.
Les associacions poden participar en l’elaboració del pressupost o del programa anual?
Escrit per
a
